donderdag 1 oktober 2009

Kaarten gemaakt in 2008/2009

KAARTEN MAKEN.

Al maak ik al meer dan 20 jaar kaarten, eigenlijk heb ik 50 jaar geleden de eerste kerstkaarten al gemaakt. Ik borduurde een stukje borduurlinnen met kerstmotiefjes en plakte dat achter een rond of ovaal passepartout.
Dit jaar heb ik minder kaarten gemaakt, omdat ik veel mooie boeken heb gelezen., vooral in Spanje.
We gaan ook naar minder beurzen.
















Voor de liefhebbers hier een paar fotoos, o.a. van de kraam op Papendal, september 2009.







Voor de andere liefhebbers nog even de data, dat wij op hobbybeurzen te vinden zijn met onze kaarten en zelfgesneden kaartmodellen. Met de pergamano schilderijen, pennen en prikpennen met extra dunne naald , die na breuk , zelf te vervangen is.

11 oktober Artistieke Handen , Americahal in Apeldoorn
18 oktober de Bloeiende Wijngaardt 1, Amstelveen
25 oktober Artistieke Handen, Extran Sportcenter, Haarlem/Bloemendaal
21 november NIEUW Partycentrum Carillon in Pijnacker (Oostlaan)
29 november NIEUW Tuincentrum Life and Garden, Delfgauw en de laatste 11december NIEUW Van 5 - 9 uur Kerstmarkt in de Hoornbloem in Den Hoorn

Vooral Pijnacker was gezellig omdat ik daar oude klasgenootjes ontmoette.



Inl. tel. 06-36275043

Geen opmerkingen:

Een reactie posten